Vážení zákazníci, v současné době nenabízíme prodej na splátky.
Vybrat si můžete z jiných způsobů plateb.
Kross Level 2.0 je hliníkovým modelem usazeným na kola o průměru 29".
Použití kvalitních komponentů Shimano přizpůsobených na 18 rychlosti, vidlice SR Suntour XCM RL se zdvihem 100mm a hydraulických kotoučových brzd dělá z tohoto kola velice příjemný stroj na vaše hobby projížďky po stezkách ve skvělé cenové kategorii.
Díky použití práškového lakování, které probíhá přímo v prostorech firmy KROSS pod přísným dohledem kontrolorů, je zaručena velmi dobrá kvalita.
Kolo je určeno nejen pro aktivnější hobby cyklisty, kteří si rádi užívají jízdu na technologicky vyspělém stroji.
Velikost kol: | 29" |
Vylepšená verze Aluminium 6061, která je ideální kompromis mezi vysokou tuhostí a nízkou hmotností. Rám je velmi odolný vůči vnějším vlivům, rozbití a nárazu. Přes zeslabování všech trubek rámu jsme byli schopni udržet tuhost konstrukce a současně i snížení hmotnosti.
Záruka velké brzdné síly a dobré modulace i v těch nejnáročnějších podmínkách, vydrží mnohem déle než tradiční brzdy.
Metoda používaná ke tvarování rámu. Tato technologie primárně vytváří lehčí strukturu rámu, pro níž je charakteristická preciznost a vyšší trvanlivost.
Vedení kabeláže vnitřkem trubek zvyšuje životnost lanek a bowdenů, chrání je před blátem, pískem a deštěm. Pomáhá také ušetřit vzácné gramy a dosáhnout bezvadný, sportovně-profesionální charakter kola.
Technologie, kdy kotoučovou brzdu montujeme přímo na rám bez dalších meziprvků. Tento systém má pozitivní vliv na sílu a přesnost brzdění, ale i hmotnost. Další výhodou je lepší vedení tepla, díky kterému nedochází během dlouhého brzdění ke snižování efektivity.
Jde o technologii lakování elektrifikovanými práškovými nátěrovými molekulami na hliník za využití tepla. Po slinování laku je povrch dokonale hladký a velmi odolný proti mechanickému poškození.
Vytvořili jsme systém výměnných pätek v zájmu ochrany našich rámů, jak jen je to možné. V případě poškození je lze snadno a rychle vyměnit. Aby se minimalizovalo poškození rámu, pätky se připevňují šrouby a speciálními maticemi.
Precizní technika vyrovnaného sváru, která zvyšuje estetické kvality konstrukce, aniž by měla negativní vliv na životnost rámu.