Vážení zákazníci, v současné době nenabízíme prodej na splátky.
Vybrat si můžete z jiných způsobů plateb.
Elektrokolo KROSS Hexagon Boost 3.0 je výbornou volbou pro každého, kdo hledá horské kolo pro každodenní použití, které zajistí pohodlné zdolání mnoha kilometrů díky univerzální a velmi pohodlné geometrii rámu. Díky elektrickému pohonu bude dosažení cíle snazší než kdy dříve.
KROSS Hexagon Boost 3.0 je vybaven účinným 250W elektrickým pohonem Truckrun M1. Doplňuje jej výkonná 501 Wh baterie, která na jedno nabití vydrží mnoho kilometrů. S plně nabitou baterií můžete vyrazit i na výlet dlouhý přes sto kilometrů.
Hladké řazení má na starosti přehazovačka Shimano Acera M360. Má 8 převodů a v kombinaci s řazením Shimano SL-M315 poskytuje přesné ovládání převodů. Součástí KROSS Hexagon Boost 3.0 jsou také hydraulické kotoučové brzdy Tektro M275, které vás snadno zastaví za všech podmínek. Elektrokolo KROSS Hexagon Boost 3.0 je vybaveno 29palcovými koly a 2,2 palcovými plášti Kenda K1010. Taková sada vám zajistí dokonalý zážitek z jízdy. Za odpružení je zodpovědná kvalitní vidlice SR Suntur XCM DS. Skvěle se hodí do lehkého lesního terénu s přírodními překážkami, jako je sypký písek, kořeny a nerovnosti.
Pozor: Z důvodu činnosti elektrických součástek jízdního kola, může při použití bezdrátového tachometru namontovaného na elektrokole, dojít k narušení některých funkcí tachometru. Pro elektrokolo vám doporučujeme zakoupit kabelový tachometr.
Pro koho: | Pánské / Unisex |
Typ: | Horské a celoodpružené |
Díky specifické úpravě teplem je tento rám charakterizován tím, že je velmi tuhý a odolný proti námaze, a současně velmi lehký. Pro lepší efektivnost je navíc zesílen na kritických místech.
Záruka velké brzdné síly a dobré modulace i v těch nejnáročnějších podmínkách, vydrží mnohem déle než tradiční brzdy.
Vedení kabeláže vnitřkem trubek zvyšuje životnost lanek a bowdenů, chrání je před blátem, pískem a deštěm. Pomáhá také ušetřit vzácné gramy a dosáhnout bezvadný, sportovně-profesionální charakter kola.
Technologie, kdy kotoučovou brzdu montujeme přímo na rám bez dalších meziprvků. Tento systém má pozitivní vliv na sílu a přesnost brzdění, ale i hmotnost. Další výhodou je lepší vedení tepla, díky kterému nedochází během dlouhého brzdění ke snižování efektivity.
Vytvořili jsme systém výměnných pätek v zájmu ochrany našich rámů, jak jen je to možné. V případě poškození je lze snadno a rychle vyměnit. Aby se minimalizovalo poškození rámu, pätky se připevňují šrouby a speciálními maticemi.
Precizní technika vyrovnaného sváru, která zvyšuje estetické kvality konstrukce, aniž by měla negativní vliv na životnost rámu.
Kuželovitý rám hlavy s postupně se měnícím průměrem od 1 1/8" nahoře a 1,5" dole. Větší průměr ve spodní části poskytuje zvýšenou trvanlivost, stejně jako tuhost, která vede k větší přesností při řízení.